* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
„Kongres Kadry, wiosna 2009 - call for speakers”2009-01-19 13:41:03Organizatorzy Kongresu Kadry - największego wydarzenia w dziedzinie zarządzania ludźmi, zapraszają do współpracy merytorycznej przy przygotowaniu programu IX edycji Kongresu Kadry, który odbędzie się w kwietniu 2009 roku. |
![]() |
Edukacyjny dramat wsi2008-07-03 13:47:03Wyniki wszystkich tegorocznych egzaminów szkolnych wskazują, że edukacja na wsi nadal odstaje od miejskiej. Kolejnym rządom nie udało się doprowadzić do wyrównania szans edukacyjnych młodzieży wiejskiej. - Na wsi jest dramat – przyznali posłowie w programie „Debata” poświęconym jakości polskiej edukacji w radiowej „Jedynce”. |
![]() |
Wakacyjny Staż 2008 - praktyki w nadmorskich hotelach2008-05-12 13:34:50Kluczowe hotele w Sopocie zachęcają do odbycia u nich stażu. Wiadomo, że odbycie takiego przeszkolenia często otwiera drogę do uzyskania stałego zatrudnienia w hotelu, a ponadto wzbogaca wiedzę o specyfice pracy, co z kolei przydaje się wszystkim tym, którzy myślą o rozpoczęciu własnej działalności gospodarczej w formie prowadzenia pensjonatu, czy ośrodka agroturystycznego. |
|
Umowa lojalnościowa szkoleniowa2009-06-08 15:46:30Wykwalifikowana kadra pracownicza wpływa nie tylko na poprawę wizerunku, efektywność firmy.. Zanim jednak pracownika zostanie skierowany na szkolenie lub studia, warto zwróć uwagę na jedną, istotną kwestię, aby nie dopuścić do straty, jaka powstałaby w przypadku zdarzenia w którym pracownik po poniesionych kosztach dokształcania znajdzie lepszą ofertę i odejdzie z firmy. |
|
Zapraszamy na konferencję Zasoby Ludzkie!2009-07-29 11:50:08Szanowni Państwo, Ktoś kiedyś powiedział: "najważniejszym majątkiem każdej firmy są jej ludzie – pracownicy". To miłe dla każdego ucha zdanie (99% z nas występuje w roli "zasobu ludzkiego" jakiejś firmy lub organizacji) ma jednak - w gruncie rzeczy - bardzo niejasną treść. Dlaczego najważniejszym, w jakim zakresie, no i czy aby - na pewno? |
Szkolenia Coaching Kazimierz Dolny, Lubelskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.